Lazerli yüz germe nedir?

Yaşımız ilerledikçe yüzümüzde yaşlanma belirtileri oluşur. Bu belirtiler hem mekanik sarkma değişimlerdir hem de cilt de oluşan renk ve kalınlık değişimleridir. Yüz gençleştirme ameliyatlarında klasik yaklaşımda deri sarkmaları; askılama ve deri fazlasının kesilip alınması yoluyla düzeltilir. Ameliyat sırasında aynı zamanda sarkan yağ dokusu da askılanır. Cilt altı yağ azalması ileri ise yağ nakli ile yüz daha dolgun gözükür. Oysa genç görünüm için cildin de gençleştirilmesi gerekir. Fraksiyonel karbondioksit lazer cildinize bebeksi pembe rengi tekrar kazandırır, kahverengi güneş lekelerini azaltır, cerrahinin düzeltemeyeceği ince çizgilerinizi yok eder. Özellikle üst dudak kırışıklıklarında, kaz ayaklarında ve elmacık kemik çevresinde bu değişim iyi gözlenir. Yüz germe ameliyatından maksimum verimi almak için, Cerrahi başarıya lazer başarısını eklenmelidir. Hacim kaybı için de yağ nakli eklendiğinde tüm deformasyonlara çözüm katkımız olacaktır. Yüz germe ameliyatına lazerle cilt yenileme eklendiğinde iyileşme süresinde uzama olmaz, cerrahi yara iyileştiğinde cildinizdeki iyileşmede tamamlanmış olur. Karıştırılmaması gereken bilgi; ameliyatın lazerle yapılmadığıdır. Önce planlanan cerrahi ameliyat tamamlanır, pansuman tamamlandıktan sonra 6-7 dk. içinde hasta uyanmadan lazerle cilt soyma, deri sıkılaştırma ve cilt gençleştirme tamamlanır. Lazer uygulanmış cildin bakımı 48-72 saat sonra sonlanır. Yüz germe de yara iyileşme süreside bir haftadır.